FAQ

Hoe krijg ik mijn tickets voor het concert of show? Hoe krijg ik mijn tickets voor het concert of show?
Hoe krijg ik mijn tickets voor de rondleiding of tour Hoe krijg ik mijn tickets voor de rondleiding of tour
Waar kom ik te zitten? Waar kom ik te zitten?
Geldt er een dresscode voor de zalen in Las Vegas? Geldt er een dresscode voor de zalen in Las Vegas?
Wanneer moet ik op de locatie aanwezig zijn? Wanneer moet ik op de locatie aanwezig zijn?
Wat gebeurt er als ik geen gebruik kan maken van mijn tickets Wat gebeurt er als ik geen gebruik kan maken van mijn tickets
Wat betekent het wanneer tickets op aanvraag zijn? Wat betekent het wanneer tickets op aanvraag zijn?
Heb ik mijn identiteitskaart nodig bij het ophalen van mijn tickets? Heb ik mijn identiteitskaart nodig bij het ophalen van mijn tickets?
Rekent u reserveringskosten? Rekent u reserveringskosten?
Ik heb een vraag of een klacht? Ik heb een vraag of een klacht?

Hoe krijg ik mijn tickets voor het concert of show?

U moet de reserveringsbevestiging printen die we naar uw e-mail adres sturen nadat uw boeking en betaling online voltooid is en u dient vervolgens een kopie mee te brengen naar het loket in Las Vegas. Hier kunt u de reserveringsbevestiging inwisselen voor de originele tickets ongeveer een uur voor aanvangstijd van de show.
Terug naar FAQ

Hoe krijg ik mijn tickets voor de rondleiding of tour

Al uw tour of rondleiding tickets worden naar uw e-mail gestuurd als een voucher/e-ticket. Deze vouchers/e-tickets moet u printen en u dient een kopie mee te brengen naar Las Vegas waar u deze dient te tonen bij de ingang van de attractie of bij het ontmoetingsadres van uw tour. Het is belangrijk dat u alle informatie die op uw voucher/e-ticket vermeldt staat goed doorneemt.
Terug naar FAQ

Waar kom ik te zitten?

Jammer genoeg kunnen wij u geen exacte rij of zitplaats adviseren wanneer u uw tickets boekt. Echter al onze zalen in Las Vegas garanderen dat u de beste zitplaatsen krijgt toegewezen die er op moment van boeking beschikbaar zijn! Dus klanten die voor u hebben geboekt krijgen in principe betere zitplaatsen dan u en klanten die na u boeken krijgen weer minder goede zitplaatsen dan u, in theorie dan. Ongeveer 4 uur nadat u uw boeking voltooid hebt, ontvangt u een reserveringsbevestiging via e-mail waar u uw exacte zitplaatsen in kunt terugvinden. Deze zitplaatsen zijn rechtstreeks toegewezen door de locatie in Las Vegas en waren ten tijde van de boeking de beste plaatsen beschikbaar en kunnen op geen enkele manier gewijzigd worden!
Terug naar FAQ

Geldt er een dresscode voor de zalen in Las Vegas?

Geen van de locaties in Las Vegas hanteren een strikte dresscode. Smart of casual dress zijn allebei prima tenzij we anders adviseren.
Terug naar FAQ

Wanneer moet ik op de locatie aanwezig zijn?

Wij raden u aan om ongeveer een uur voor aanvang van de show aanwezig te zijn. Zo heeft u voldoende tijd om de tickets te collecteren, uw zitplaatsen te vinden, etc.
Terug naar FAQ

Wat gebeurt er als ik geen gebruik kan maken van mijn tickets

In het algemeen kunnen tickets niet geretourneerd, geannuleerd of gewijzigd worden. Maar indien u geen gebruik kunt maken van uw tickets zullen wij u natuurlijk zo goed mogelijk proberen te helpen. Gelieve contact met ons te zoeken via het contactformulier op de site. Hier leggen we tevens uit wat u moet doen als u geen gebruik kunt maken van uw tickets. Wees er a.u.b. op attent dat het enige tijd kan duren voordat we uw tickets hebben doorverkocht aan andere klanten en dat er annuleringskosten voor ons en het theater in rekening worden gebracht WANNEER we er in slagen om uw tickets door te verkopen of te wijzigen.
Terug naar FAQ

Wat betekent het wanneer tickets op aanvraag zijn?

Voor sommige evenementen dient de reservering bevestigd te worden door de locatie of onze plaatselijke leverancier in Las Vegas. Meestal neemt dit minder dan 48 uur in beslag. Dit noemen we ”Een reservering op aanvraag”. Wanneer uw reservering wordt bevestigd door de locatie of onze leverancier, zullen uw e-tickets/vouchers naar uw e-mailadres verzonden worden en zal de betaling worden afgerond. Indien uw boeking niet kan worden bevestigd door de locatie of door onze leverancier (meestal omdat het evenement is uitverkocht), zullen wij u een e-mail zenden om u te informeren dat de reservering niet bevestigd is en dat de reservering geannuleerd wordt. Indien uw reservering geannuleerd en niet bevestigd wordt, wordt er geen geld overgemaakt en wordt de betaling niet afgerond.
Terug naar FAQ

Heb ik mijn identiteitskaart nodig bij het ophalen van mijn tickets?

Soms dient u op verzoek een geldig identiteitskaart te tonen bij het ophalen van de tickets in Las Vegas. Om zeker te zijn en misverstanden te voorkomen gelieve een geldig ID met foto mee te nemen wanneer u uw tickets ophaalt.
Terug naar FAQ

Rekent u reserveringskosten?

Wij zijn vaak goedkoper dan andere ticketverkopers en soms zelfs goedkoper dan de locatie zelf. Dit komt omdat we een overzeese agentschap zijn, die tickets verkoopt aan klanten die niet in de VS wonen maar alleen voor een bezoek naar Las Vegas komen. Houd er echter rekening mee dat er reserveringskosten in de ticketprijs zitten inbegrepen. Deze kosten betekenen dat we in het algemeen 10-25% duurder zijn dan wanneer je tickets direct aan het loket op locatie koopt! U moet zich echter bedenken dat er vaak in Las Vegas geen tickets meer beschikbaar zijn, aangezien de shows in Las Vegas vaak uitverkocht zijn. Dus wanneer u via deze site tickets besteld, betaalt u reserveringskosten maar dan bent u in ieder geval verzekerd van een ticket voordat u vertrekt en hoeft u zich geen zorgen te maken om uitverkochte voorstellingen en zwarte markt tickets waarvan de prijs vele malen hoger ligt dan onze ticketprijs!
Terug naar FAQ

Ik heb een vraag of een klacht?

Bij vragen of in het onwaarschijnlijke geval dat u klachten heeft, kunt u bij ons terecht, wij verzoeken u vriendelijk, contact met ons op te nemen via helpdesk@ticmate.com of door naar “Contact” op onze website te gaan waar u ook ons telefoonnummer kan terugvinden. Let er op dat alle vragen en/of klachten niet later dan 14 dagen na de voorstellingsdatum/tour/evenement datum naar ons gestuurd kunnen worden. Als we vragen en/of klachten na die 14 dagen krijgen dan kunnen we niet garanderen dat we in staat zijn om u te helpen!
Terug naar FAQ

 

Nederlands
scroll flags right
Ticmate
070 891 26 05 070 891 26 05 E-mail E-mail


In winkelwagen